Milí zákazníci, blíží se Vánoce a dodání dopravcem se může o pár dní prodloužit. Děkujeme za trpělivost a pochopení. Hezký den :). (U nás fungujeme stále stejně - balíky odeslané max. na druhý den od Vaší objednávky, pokud je vše skladem.)

Otázky a odpovědi

1. Výroba

Jaký typ výroby / zpracování používáte pro granulky Panakei - Nutrition Complex ?

  • Vyrábíme extrudované psí granule pomocí potravinářského extrudéru v čistých moderních a schválených prostorách .

 

Jak se granulky vyrábějí?

  • Zjednodušeně vysvětleno, jak takový proces probíhá. Je to zařízení podobné mlýnku na maso - kompletní směs masa, rýže, zeleniny, bylinek a imunostimulantů je najemno nasekaná, smíchaná, uvařená a vytištěná přes váleček ven skrz matrici (nástavec), který definuje velikost a tvar granulky.

 

Jaká je výhoda takového zpracování krmiva?

  • Extruze krmiva umožní lepší stravitelnost v tenkém střevě a snižuje se míra fermentace (kvašení potravy ) v tlustém střevě, oproti granulím za studena lisovaným. 

 

Používáte ve vašich granulkách masokostní moučky?

  • V našem krmivu - granulích nikdy nenajdete na prvním místě : kukuřici, pšenici, sóju ani žádné vedlejší živočišné produkty, tj. produkty jako peří, rohy, vemena, kopyta, kůže, zobáky a podobně.V kvalitních granulích vždy hledejte na prvním místě maso v čerstvě zpracovaném nebo sušeném stavu. Jak vidíte, výběr správných granulek pro Vašeho čtyřnohého miláčka není vůbec jednoduchý. No jeho oddanost si jistě zaslouží, abyste tomuto procesu věnovali skutečnou  pozornost a dopřáli mu opravdovou kvalitu.

 

Odkud pochází maso, které používáte ve vaší receptuře?

  • V našich produktech využíváme maso, které je chováno, poraženo a zpracováno na území Slovenské a České republiky. Všichni naši dodavatelé jsou několikrát ročně kontrolováni a testováni na kvalitu výstupních produktů a hygienu výrobních prostor. Výhradně spolupracujeme pouze s ověřenými a dlouholetými dodavateli masných produktů.

 

Využíváte ve vašem krmivu i kuřecí maso?

  • Ne, v našich produktech nikdy nenajdete kuřecí maso nebo jeho části kvůli časté kontaminaci či přecitlivělosti psa na něj.

 

Využíváte v krmivu i chemickou konzervaci?

  • Využíváme přírodní konzervaci granulek pomocí  vitamínu E - je to přírodní zdroj alfa tokoferol. Tyto látky působí proti žluknutí tuků a psům prospívají tím, že dodávají jejich organismu potřebný vitamín E a jsou pro organismus důležitým antioxidantem.

 

Jak dlouho vám vydrží otevřený obal granulek Panakei - Nutrition Complex? Nezestárnou ?

  • Pokud uchováte krmivo v otevřeném pytli na chladném a tmavém místě, životnost bývá obvykle 4 až 5 měsíců v klasických domácích podmínkách. Naše krmivo konzervujeme přírodně využitím vitamínu E, v uzavřeném a neporušeném pytli vydrží maximálně 12 měsíců.

 

Našli jste rozdrcené granulky - granulový prášek v sáčku?

  • Tento jev v našem krmivu Panakei - Nutrition Complex je způsoben vysokým podílem masa a nízkým podílem sacharidů (rýže) . Nejde o žádný odpad ani vadu výrobku, tento prášek je jen rozdrcená granule. V méně kvalitních a levnějších krmivech, která ve velkém využívají jako hlavní složku receptury pšenici, kukuřici a jim obdobné sacharidy, jev „rozdrcených granulí“ skoro nenajdete. Pšenice, kukuřice a jim obdobné sacharidy fungují jako pojidlo v krmivu, respektive jsou zodpovědné za výraznou lepivost granulí. Pes je především masožravec, proto ho nekrmíme kukuřicí a pšenicí, ale v první řadě kvalitním masem, které vždy tvoří hlavní a nosnou část každého našeho krmiva značky PANAKEI – Nutrition Complex. Rozdrcené granule nebo prach v balení není znakem žádného odpadu ani vady výrobku.

 

 

2. Objednávky

 

Dokážete změnit moji objednávku poté, co byla zpracována?

  • Pro naše zákazníky uděláme cokoliv. Stačí, když zavoláte na naši zákaznickou infolinku +421 948 387 345 od 9:00 do 19:00. Objednávku vám upravíme na vaše přání, případně napište email na info@panakei.cz.

 

Bylo mi doručeno nesprávné zboží, které jsem si neobjednal. Co teď?

  • Velice dbáme na to, aby všechny objednávky byly zpracovány, baleny a vybaveny na 100%. Chápeme, jaké to je, když trpělivě čekáte na balíček a po otevření najdete jiné zboží, než jste měli objednané. Snažíme se minimalizovat chyby, avšak tato situace může zřídka nastat. Poprosíme vás zboží zaslat zpět na sídlo společnosti : Hviezdoslavova 17, 01863 Ladce, Slovensko. Zboží neposílejte na dobírku. 

 

 

Recenze našich zákazníků