Aby Váš chlupáč dostal balíček včas: V tomto období jsou DPD/Zásilkovna boxy velmi vytížené a jejich kapacita se rychle plní. Doručení do boxu proto může trvat déle než obvykle. Pokud potřebujete zásilku rychle, doporučujeme zvolit doručení na adresu nebo klasické výdejní místo (obchod, kavárna).

Kontakt

Zákaznicka podpora
Jsme tu pro vás denně od 08:00 - 22:00
( Pondělí - Neděle )  

 

  • info@panakei.cz  - Emailová komunikace.
      
  • Online podpora  -  Živá WEB komunikace 
    Pro spojení klikněte vpravo dole na tlačítko
    "Máte otázku?" Snímek obrazovky 2023-04-15 v 20.20.22 nebo "ikona"IMG_0347

 

 

Naše komunikace PROBÍHÁ ONLINE. ( 08:00-22:00 )

Na Vaše dotazy odpovídáme během pár minut.

 

 

S čím vám pomůžeme?

- Pomoc s výběrem vhodného typu krmiva
- Úprava nebo doplnění Vaší aktuální objednávky
- Kontrola online e-plateb skrze plateb. bránu GoPay
- Fungování chovatelského/věrnostního programu
- Dotazy ohledně reklamace nebo vrácení zboží
- Obchodní nebo marketingová spolupráce

- ... a ostatní otázky, které zde nejsou uvedeny.

 

 

Pokud potřebujete co nejrychlejší odpověď, prosím zvolte formu kontaktování - ONLINE PODPORA.

V případě, že neobdržíte odpověď do pár minut, odpověď Vám přijde obratem do e-mailu.

 

 

Sídlo společnosti:
(nejedná se o sklad a ani výdejní místo)

 

Panakei.cz s.r.o.
Střelná č.p. 214
756 12 Střelná

IČO: 177 11 649
DIČ: CZ17711649
(Plátce DPH)

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola