Aby Váš chlupáč dostal balíček včas: V tomto období jsou DPD/Zásilkovna boxy velmi vytížené a jejich kapacita se rychle plní. Doručení do boxu proto může trvat déle než obvykle. Pokud potřebujete zásilku rychle, doporučujeme zvolit doručení na adresu nebo klasické výdejní místo (obchod, kavárna).

Často kladené otázky

Potřebuji poradit. Jak vás mohu co nejrychleji kontaktovat?

Nejrychleji nás zastihnete prostřednictvím online chatu na našem webu. Stačí kliknout na tlačítko v pravém dolním rohu: Snímka obrazovky 2025-03-22 o 8.26.43 Jsme vám plně k dispozici každý den, včetně víkendů, od 8:00 do 22:00. Naše zákaznická podpora reaguje rychle a ochotně vám pomůže s každou otázkou. Případně nám můžete poslat e-mail na adresu: info@panakei.cz

Jak si mohu objednat produkt na vaší stránce?

Objednávka je jednoduchá. Stačí si vybrat produkt, přidat ho do košíku a postupovat podle kroků v pokladně. Nemusíte se registrovat, ale registrací získáte výhody jako slevy, sledování historie objednávek či věrnostní program.

Mohu objednat zboží i telefonicky?

Momentálně nepřijímáme telefonické objednávky, ale rádi vám novou objednávku vytvoříme online přes zákaznickou podporu.Jsme vám k dispozici každý den od 8:00 do 22:00. Klikněte na tlačítko Snímka obrazovky 2025-03-22 o 8.26.43 nebo nám napište na e-mail: info@panakei.cz

Musím se registrovat, abych u vás mohl nakoupit?

Nepotřebujete registraci, klidně můžete nakoupit i bez registrace. Registrovaní zákazníci však mají přehled o svých objednávkách, přístup ke všem fakturám, slevám, věrnostnímu programu a limitovaným, akčním nabídkám.

Jak mohu za zboží zaplatit?

Podporujeme platbu kartou přes platební bránu GoPay, platby mobilem skrz Google Pay / Apple Pay, také klasickým převodem peněz na účet nebo platbu na dobírku (kurýrovi zaplatíte v hotovosti při převzetí balíčku).

Kde uplatním slevový kupón?

Přímo v košíku klikněte na tlačítko Snímka obrazovky 2025-03-25 o 12.02.06 "MÁM SLEVOVÝ KÓD", zadejte kód a potvrďte kliknutím na tlačítko "Přidat slevový kupón". Částka se automaticky přepočítá.

Neprošla mi platba přes platební bránu, co teď?

Během pár minut obdržíte e-mail s odkazem, přes který můžete platbu jednoduše zopakovat. Pokud by e-mail nedorazil nebo by problém přetrvával, kontaktujte nás přes chat:Snímka obrazovky 2025-03-22 o 8.26.43 nebo nám napište e-mail: info@panakei.cz

Je můj nákup bezpečný?

Ano, všechny platby probíhají přes zabezpečenou platební bránu s platným SSL certifikátem. Osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.

Mohu si u vás objednat i jako firma?

Ano, při objednávce stačí zadat IČO a fakturační údaje vaší firmy. Fakturu obdržíte e-mailem.

Kam všude zasíláte objednávky?

Doručujeme do zemí: Slovensko a Česko.

Je možný osobní odběr?

Aktuálně bohužel nemáme možnost osobního odběru pro zákazníky nakupující přes český e-shop. 

Prodáváte vaše granule i v kamenných prodejnách?

Ne, granule prodáváme výhradně online přes naše oficiální e-shopy: Panakei.sk, Panakei.cz.

Mohu upravit nebo zrušit objednávku po jejím vytvoření?

Ano, pokud objednávka ještě nebyla předána kurýrní službě. Kontaktujte nás co nejdříve přes chat vpravo dole: Snímka obrazovky 2025-03-22 o 8.26.43 nebo e-mailem: info@panakei.cz

Kdy bude doručena moje objednávka?

Objednávky expedujeme do 24 hodin každý pracovní den. Většina balíčků je doručena do 24–48 hodin. V případě vytížení kurýrů může doručení trvat o 1 den déle.

Balíček mi nepřišel, něco v něm chybí nebo je poškozený, co mám dělat?

Pokud vám balíček nepřišel do 48 hodin od potvrzení expedice nebo je poškozený, kontaktujte nás na info@panakei.cz nebo přes online chatSnímka obrazovky 2025-03-22 o 8.26.43 . V případě poškození přiložte fotodokumentaci a stručný popis problému.

Otevřel jsem produkt, mám s ním problém, mohu ho vrátit?

Z hygienických důvodů, ochrany zdraví a podle zákona v ČR: není možné vrátit již otevřené psí krmivo / psí pamlsky / psí konzervy nebo psí kapsičky.

Chci vrátit, reklamovat nebo vyměnit zboží, jak postupovat?

Zboží můžete vrátit maximálně do 14 dnů, pokud je neotevřené a nepoužité. Kontaktujte nás e-mailem nebo nám napište na e-shopu vpravo dole:Snímka obrazovky 2025-03-22 o 8.26.43, zašleme vám přesný postup.

Jak dlouho trvá reklamace nebo vrácení?

Odstoupení od smlouvy nebo reklamaci se snažíme vždy vyřídit obratem nebo nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení Vaší vrácené zásilky. Reklamace dle zákona, nejpozději do 30 dnů.

Jak dlouho trvá, než dostanu peníze po vrácení zboží?

Částku vracíme současně s vyřízením odstoupení od smlouvy nebo reklamace. Na Váš účet bude připsána nejpozději do 3 pracovních dnů. Peníze vracíme na účet, ze kterého platba byla původně odeslána.

Kde najdu své objednávky a faktury?

Faktury posíláme výhradně e-mailem, do vaší e-mailové schránky, do 5 pracovních dnů od fyzického převzetí objednávky. Najdete je také všechny pohromadě ve vašem zákaznickém účtu: www.panakei.cz/klient/objednavky

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola