Často kladené otázky
Potřebuji poradit. Jak vás mohu co nejrychleji kontaktovat?
Nejrychleji nás zastihnete prostřednictvím online chatu na našem webu. Stačí kliknout na tlačítko v pravém dolním rohu: Jsme vám plně k dispozici každý den, včetně víkendů, od 8:00 do 22:00. Naše zákaznická podpora reaguje rychle a ochotně vám pomůže s každou otázkou. Případně nám můžete poslat e-mail na adresu: info@panakei.cz
Jak si mohu objednat produkt na vaší stránce?
Objednávka je jednoduchá. Stačí si vybrat produkt, přidat ho do košíku a postupovat podle kroků v pokladně. Nemusíte se registrovat, ale registrací získáte výhody jako slevy, sledování historie objednávek či věrnostní program.
Mohu objednat zboží i telefonicky?
Momentálně nepřijímáme telefonické objednávky, ale rádi vám novou objednávku vytvoříme online přes zákaznickou podporu.Jsme vám k dispozici každý den od 8:00 do 22:00. Klikněte na tlačítko nebo nám napište na e-mail: info@panakei.cz
Musím se registrovat, abych u vás mohl nakoupit?
Nepotřebujete registraci, klidně můžete nakoupit i bez registrace. Registrovaní zákazníci však mají přehled o svých objednávkách, přístup ke všem fakturám, slevám, věrnostnímu programu a limitovaným, akčním nabídkám.
Jak mohu za zboží zaplatit?
Podporujeme platbu kartou přes platební bránu GoPay, platby mobilem skrz Google Pay / Apple Pay, také klasickým převodem peněz na účet nebo platbu na dobírku (kurýrovi zaplatíte v hotovosti při převzetí balíčku).
Kde uplatním slevový kupón?
Přímo v košíku klikněte na tlačítko "MÁM SLEVOVÝ KÓD", zadejte kód a potvrďte kliknutím na tlačítko "Přidat slevový kupón". Částka se automaticky přepočítá.
Neprošla mi platba přes platební bránu, co teď?
Během pár minut obdržíte e-mail s odkazem, přes který můžete platbu jednoduše zopakovat. Pokud by e-mail nedorazil nebo by problém přetrvával, kontaktujte nás přes chat: nebo nám napište e-mail: info@panakei.cz
Je můj nákup bezpečný?
Ano, všechny platby probíhají přes zabezpečenou platební bránu s platným SSL certifikátem. Osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.
Mohu si u vás objednat i jako firma?
Ano, při objednávce stačí zadat IČO a fakturační údaje vaší firmy. Fakturu obdržíte e-mailem.
Kam všude zasíláte objednávky?
Doručujeme do zemí: Slovensko a Česko.
Je možný osobní odběr?
Aktuálně bohužel nemáme možnost osobního odběru pro zákazníky nakupující přes český e-shop.
Prodáváte vaše granule i v kamenných prodejnách?
Ne, granule prodáváme výhradně online přes naše oficiální e-shopy: Panakei.sk, Panakei.cz.
Mohu upravit nebo zrušit objednávku po jejím vytvoření?
Ano, pokud objednávka ještě nebyla předána kurýrní službě. Kontaktujte nás co nejdříve přes chat vpravo dole: nebo e-mailem: info@panakei.cz
Kdy bude doručena moje objednávka?
Objednávky expedujeme do 24 hodin každý pracovní den. Většina balíčků je doručena do 24–48 hodin. V případě vytížení kurýrů může doručení trvat o 1 den déle.
Balíček mi nepřišel, něco v něm chybí nebo je poškozený, co mám dělat?
Pokud vám balíček nepřišel do 48 hodin od potvrzení expedice nebo je poškozený, kontaktujte nás na info@panakei.cz nebo přes online chat . V případě poškození přiložte fotodokumentaci a stručný popis problému.
Otevřel jsem produkt, mám s ním problém, mohu ho vrátit?
Z hygienických důvodů, ochrany zdraví a podle zákona v ČR: není možné vrátit již otevřené psí krmivo / psí pamlsky / psí konzervy nebo psí kapsičky.
Chci vrátit, reklamovat nebo vyměnit zboží, jak postupovat?
Zboží můžete vrátit maximálně do 14 dnů, pokud je neotevřené a nepoužité. Kontaktujte nás e-mailem nebo nám napište na e-shopu vpravo dole:, zašleme vám přesný postup.
Jak dlouho trvá reklamace nebo vrácení?
Odstoupení od smlouvy nebo reklamaci se snažíme vždy vyřídit obratem nebo nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení Vaší vrácené zásilky. Reklamace dle zákona, nejpozději do 30 dnů.
Jak dlouho trvá, než dostanu peníze po vrácení zboží?
Částku vracíme současně s vyřízením odstoupení od smlouvy nebo reklamace. Na Váš účet bude připsána nejpozději do 3 pracovních dnů. Peníze vracíme na účet, ze kterého platba byla původně odeslána.
Kde najdu své objednávky a faktury?
Faktury posíláme výhradně e-mailem, do vaší e-mailové schránky, do 5 pracovních dnů od fyzického převzetí objednávky. Najdete je také všechny pohromadě ve vašem zákaznickém účtu: www.panakei.cz/klient/objednavky
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.